Operatii de baza


Sectiunea principala este afisata de fiecare data cand te autentifici. Aceasta sectiune are aceeasi structura ca si celelate sectiuni, fiind formata din 2 parti principale: in partea stanga vei gasi meniul principal impreuna cu alte cateva optiuni si informatii, iar in partea dreapta, ocupand majoritatea spatiului disponibil vei gasi informatii ajutatoare.
Pentru mai multe informatii referitoare la modul de operare consultă manualul de utilizare.
gtcont imagine 1


Modulul de stocuri

Modulul de stocuri este modulul de baza al gestiunii GTCont.

Stocul este incarcat pe baza notelor de intrare-receptie (NIR) si a bonurilor de transfer (primire). Nu este necesar sa introduci NIR-urile manual - ele se bazeaza pe documente facturi, avize sau bonuri fiscale. De accea nici nu este permisa adaugarea NIR-ului manual - adaugi documentul de provenienta, apoi cu doar 4 clickuri generezi NIR-ul pentru a incarca gestiunea!
Stocul este descarcat de documentele de iesire (factura, aviz, bon fiscal) sau de bonurile interne - bonuri de consum, bonuri de transfer (intre gestiuni).

Articolele (produsele) definite in GTCont pot fi de mai multe tipuri:
→ articole marfa - articole simple stocabile, care nu necesita serii dar pot avea mai multe coduri de bare;
→ articolele de tip serviciu: aceste articole nu sunt stocabile, ele nu vor aparea la generarea unui NIR;
→ articole tip "serie unica": aceste artcole stocabile sunt folosite in special pentru urmarirea garantiilor atunci cand acest lucru e necesar. Astfel de articole pot fi urmarite individual (fiecare bucata) atat in raport cu miscarile catre clienti cat si catre furnizori.

Rapoartele standard legate de stocuri si gestiune includ stocul curent / stocul la o data anume, fisele de magazie, fisele de parteneri, vanzarile zilnice pe casa de marcat, topul vanzarilor, listele de inventariere, situatiile detaliate si sumare intrari / iesiri, lista avizelor de intrare sau iesire nefacturate, etc. Listele de inventariere pot fi actualizate pe masura ce se intocmeste inventarul fizic, completand inventarul scriptic generat automat de GTCont. La finalizarea inventarului fizic exista posibilitatea de a genera bonuri de diferente pentru reglarea stocurilor cantitativ si valoric.

Deoarece stim ca fiecare are cerinte specifice de raportare, la cerere se pot crea rapoarte personalizate atat ca aspect cat si continut. Nu ezita sa ne contactezi pentru detalii si oferte!


Modulul de raportare

Modulul de raportare este compus dintr-un numar mare de rapoarte de gestiune, CRM si ERP.
Fiecare modul din componenta GTCont are cel putin un raport pentru detalii intr-o forma usor de vizualizat. Acest numar de rapoarte este in permanenta crestere, astfel incat noi rapoarte pot aparea de la o versiune la alta, dar si imbunatatiri ale rapoartelor existente.

Cateva din rapoarte existente includ:
→ Fise de magazie, fise parteneri, fise personal, fise flota;
→ Vanzari zilnice casa, top vanzari, situatie detaliata si sumara intrari si iesiri;
→ Balanta, stoc, lista de inventariere;
→ Solduri parteneri, registru de casa, registru de banca, flux de numerar (cash flow);

Orice raport poate fi exportat in fisiere ce pot fi incarcate in programe de calcul tabelar (Microsoft Excel, LibreOffice/OpenOffice Calc). Fiecare raport are si o forma de prezentare pentru tiparirea la imprimanta. Si pentru ca fiecare companie are nevoie de rapoarte personalizate, nu ezita sa ne contactezi daca doresti personalizarea unor rapoarte atat ca functionalitate cat si ca aspect si continut, sau conceperea si realizarea de rapoarte noi bazate pe datele din GTCont.


Modulul de audit

Modulul de audit stocheaza toate informatiile referitoare la operatiile efectuate de utilizatorii GTCont.
Toate operatiile de modificare, adaugare, stergere si autentificare sunt inregistrare cu data si ora exacta la care au fost efectuate, dar si cu informatiile despre modificarile aduse bazei de date.
Inregistrarea completa a acestor informatii permit nu doar un raport detaliat despre activitatea utilizatorilor dar si posibilitatea de restaurare a datelor in orice moment, fie ca acestea au fost pierdute accidental sau intentionat. Pentru a avea posibilitatea restaurarii bazei de date la orice moment de timp este necesara salvarea (backup) periodica a datelor inregistrate de modulul de audit.

In cazul in care nu ai nevoie de acest lucru, modulul de audit poate fi dezactivat din setari. Setarea ce controleaza modulul de audit este "GENERAL: Audit operatii" si implicit are valoarea "Da" (audit operational).

Modulul de audit este singurul modul indisponibil conturilor gratuite.