Gestiunea


Gestiunea stocurilor si cea financiara reprezinta baza programului GTCont. In mare masura toate modulele sunt legate de gestiune, fie direct (ex. modulul de intrari & iesiri, modulul de productie, etc) fie indirect (ex. pe baza unei comenzi client se poate genera o factura client, astfel scazand stocul).

Gestiunea si managementul acesteia este asigurat de mai multe module.

gtcont imagine 2

Numarul de gestiuni este nelimitat, gestiunile fiind definite de tine. O gestiune poate fi dezactivata, astfel incat se mai poate face doar raportare pe baza documentelor acelei gestiuni. O gestiune poate fi deasemenea configurata ca nevandabila astfel incat din gestiunea respectiva nu se pot face iesiri catre clienti (doar transferuri catre alte gestiuni).


Intrari și iesiri

Modulul de intrari si iesiri asigura lucrul cu documentele de baza in lucrul cu GTCont - intrari: facturi, avize, bonuri fiscale, niruri si iesiri: facturi, avize, bonuri fiscale.

Desi aflate intr-un meniu separat, "Operatii", bonurile de consum, productie si transfer sunt considerate ca facand parte tot din modulul de intrari si iesiri. Aceste bonuri opereaza cu intrari / iesiri de marfa si servicii in interiorul companiei.
→ Facturile de intrare iti permit completarea informatiilor continute de un DVI (taxare inversa, valoare asigurare, vama) asfel incat factura poate fi inregistrata si in cazul achizitiilor din import;
→ NIR-urile pot fi receptionate partial, astfel incat poti genera mai multe documente NIR pentru o factura (ex. marfa vine la intervale de timp diferite);
→ Avizele pot fi folosite pentru intrari si iesiri de marfa catre / de la parteneri dar si pentru transfer de marfa intre gestiunile propriei companii;
→ Documentele modulului de intrari si iesiri se pot (de regula) genera din orice alt tip de document al acestui modul, astfel incat eficienta in operare este maxima;
→ Pe baza facturilor se pot genera rapid documente de plata numerar sau prin banca, pentru o evidenta corecta a soldurilor de casa, soldurile conturilor bancare si fiselor de parteneri.

Rapoartele acestui modul includ vanzarile zilnic, topul vanzarilor (cantitativ sau valoric), situatie detaliata si sumara de intrari, situatie detaliata de iesiri, lista avize de intrare sau iesire nefacturate, etc.
Partea de iesiri pe bonuri fiscale este asigurata si de modulul de POS (Point Of Sale). Acest modul este folosit pentru vanzarea pe casa de marcat intr-o forma specializata pentru operare facila si rapida. Pentru mai multe informatii si oferta te rugam sa ne contactezi la suport@gtcont.ro sau folosind formularul de contact de pe prima pagina.


Modulul de trezorerie

Modulul de trezorerie este modulul responsabil de gestiunea incasarilor si a platilor din casa si banca.

Pentru o evidenta corecta a soldurilor partenerilor este necesara generarea chitantelor si a extraselor de banca pe baza documentelor fiscale (facturi si bonuri).
Bonurile fiscale platite / incasate numerar nu necesita generarea de chitante, acestea fiind luate in considerare atunci cand sunt generate rapoartele de trezorerie.
In cazul in care o chitanta sau un extras nu a fost generat dintr-un document ci adaugat separat, legatura intre documentul fiscal de intrare / iesire si chitanta sau extras se poate reface folosind optiunea "Legaturi facturi/bonuri" din meniul contextual al documentului respectiv de incasare. In caz contrar, o atentionare va fi afisata in pagina principala cu referire la existenta unei chitante sau a unui extras bancar ce nu are legatura cu un documente de intrare / iesire.

In ecranul principal se afiseaza in afara atentionarilor referitoare la lipsa unor legaturi intre documente si sumarul soldurilor pentru casa si banca.

Rapoartele bazate pe datele modulului de trezorerie includ soldurile partenerilor, registrul de casa, registrul de banca.