CRM (Customer relationship management)


Managementul relațiilor cu clienții este prioritatea oricărei afaceri de succes. Module componente: contracte, comenzi, proforme și oferte, precum și părți din modulele de bază ca facturare sau trezorerie.

gtcont imagine 2


Desi incadrate ca module de gestionare a relatiilor cu clientii, contractele si comenzile permit si lucrul cu documente de la furnizori. In cazul contractelor acest lucru ajuta la generarea corecta a raportului de flux de numerar (Cash Flow), iar in cazul comenzilor acest lucru iti ofera posibilitatea de intocmire a unor comenzi care ulterior sa fie trimise furnizorilor pentru a fi onorate. Pentru informatii detaliate consulta informatiile modulelor componente.




Modulul de contract

Modulul de contracte asigura managementul ambelor tipuri de contracte - furnizori si clienti.

→ Contractele cu clientii - pe langa posibilitate de estimare a veniturilor intr-un interval de timp, exista si posibilitatea de configurare de atentionari pentru termenele scadente ale contractelor. Conversia valutei se face automat la cursul zilei atat pentru facturile emise catre clienti cat si pentru raportul de flux de numerar.
→ Contractele cu furnizorii: pe baza acestor contracte se pot estima corect platile ce urmeaza a fi facute intr-un interval de timp. Conversia monedelor se face automat in raportul cash flow la cursul zilei. Se pot configura atentionari pentru ecranul principal pentru facturile ce urmeaza a fi emise de catre furnizori. Permit generarea de facturi furnizor cu conversie automata a monedei.

Modulul de contracte permite si atasarea de fisiere fiecarui contract. Acest lucru poate fi folosit de exemplu pentru atasarea copiei scanate a contractului.
Cel mai important raport care se bazeaza pe datele modulului de contracte este raportul de flux de numerar (cash flow). Acest raport poate furniza informatii pe termen lung referitoare la incasarile si platile ce urmeaza a fi efectuate astfel incat sa poti planifica corect alte cheltuieli fara sa apara probleme.



Modulul de comenzi clienti si furnizori

Primul pas in relatia cu partenerii este reprezentat de documentul de comanda. Pe baza acestor documente se pot genera mai departe documentele de aprovizionare sau cele de vanzare.

Comenzile de la clienti si cele catre furnizori sunt documentele care te ajuta in gestionarea cat mai eficienta a relatiilor cu partenerii.

→ Din comenzile de la clienti poti genera documente precum factura iesire, aviz iesire, bon fiscal, factura proforma sau chiar comanda furnizor;
→ Din comenzile catre furnzori se pot genera facturi si avize de intrare in momentul onorarii comenzii de catre partener.

Pe baza unei comenzi de la un client se poate genera chiar o comanda furnizor pentru a intia procesul de aprovizonare.



Oferte și proforme

Intocmirea ofertelor personalizate si a proformelor pentru clienti este usor de realizat. Pe baza acestor documente se pot genera restul documentelor pentru finalizarea vanzarii si a altor operatii conexe (se poate genera de exemplu o comanda furnizor pe baza unei proforme pentru a asigura aprovizionarea).

→ Din oferte poti genera facturi, avize si bonuri fiscale de iesire, bonuri de transfer, comenzi furnizor si proforme;
→ Din proforme se pot genera facturi de iesire, avize de iesire, bonuri fiscale si comenzi furnizor.

Toate generarile de documente tin cont de moneda documentului initial si vor face conversia la moneda primara folosind cursul zilei. La intocmirea unei proforme puteti opta pentru rezervarea produselor din respectiva proforma. Cantitate produselor rezervate poate fi vazuta in momentul intocmirii sau modificarii oricarui document in momentul selectiei unui articol. Setarea generala "CRM: Vanzare produse rezervate prin proforme" controleaza comportamentul programului in cazul adaugarii pe un document a produselor deja rezervate pe o proforma: valoare "Nepermisa" va atentiona utilizatorul ca in stoc nu exista cantitatea necesara, nepermitandu-i continuarea intocmirii documentului respectiv.